close

yesterday was a wonderful day
和Chubby girl聊天真的很開心
Both we don't like bosom friend who have

雖然妳不是邱夫人了
不過看妳十分正常我暫時放過妳
要加油喔



你還是一樣的可愛到讓我想尖叫
don't worry u will find ur Mr.Right very soon: D
cuz u're soooooo cute
Casa del cacao is really a good place,right?

 

真的好Tiffany的一間店下午茶全天供應喔
不過我很想打那個服務生他竟然不跟我說可以換飲料
害我miss掉可口的熱可可
三明治蛋糕巧克力一切都很delicious
配上一壺玫瑰茶
我們好像貴婦: )
店裡還有東區現代藝術展的愛心溫度計
so cute
廁所永遠都是燈光最佳的地方
這到底是位甚麼?
我們在那裡瘋狂的拍
於是
i'm fall in love with Chubby's cellphone
哈哈回家馬上上網查是甚麼型號
好像是k700i
有點忘了
雖然我還是很愛我的7373它也陪了我很久(真的很久)
但我整個要喜新厭舊了
but i'm not a material girl

因為家裡裝了MOD
最近和爸爸看了兩部電影
The holiday&Confessions of a shopaholic
都很好看呢
喔對
昨晚吃完晚餐後
我的右上後方牙齦一直有怪怪的fu
今天早上醒來竟然冒出了wisdom tooth
還一小小角
整個超酷超surprising
前幾天上Charles的課才討論到
坐我隔壁的女生還很驚訝因為我一顆都沒有
她還以為我還很小可是我比她大
我很興奮的原因還有
because i will become a smart girl



i think my heart was borken
when i heard what u told me at lastnight
and i won't be a navie girl,don't worry
it's all my fault
i should't place u on the first
cuz u never think about my feeling when u're do something
u entirely don't care about me
and i'm stupid girl...


arrow
arrow
    全站熱搜

    mavislifeshare 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()